Szybka Kolej Miejska w Warszawie - Uwagi i skargi

W trosce o osoby mające trudności w obsłudze strony przygotowaliśmy kilka ułatwień.
W każdej chwili możesz wywołać okno z opcjami za pomocą skrótów.

  • Internet Explorer, Chrome oraz Safari - kombinacja klawiszy Alt + litera c.
  • Firefox - kombinacja klawiszy Alt + Shift + litera c

Możesz również powiększać lub pominiejszać stronę, jeśli czcionka jest dla ciebie zbyt mała.

  • Aby powiększyć widok strony oraz litery skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku + .
  • Aby zmniejszyć widok strony skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku - .
  • Aby przywrócić stronę do oryginalnych rozmiarów skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz cyfry 0.

Możesz również zmienić kontrast strony. Skorzystaj z przycisków poniżej.



Możesz przełączyć się na tekstową wersję strony.

Jesteś tutaj > Strona główna > Strefa pasażera > Uwagi i skargi

« powrót

Uwagi i skargi

Skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania przewozów SKM można składać:

Przewoźnik:
Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.,
Al. Jerozolimskie 125/127,
00-217 Warszawa,
e-mail: biuro@skm.warszawa.pl.

Organizator:
Zarząd Transportu Miejskiego,
ul. Żelazna 61,
00-848 Warszawa,
za pośrednictwem formularza kontaktowego ZTM: www.ztm.waw.pl → kontakt.

Szczegółowe informacje o funkcjonowaniu przewozów SKM oraz możliwości składania skarg i wniosków: www.skm.warszawa.pl, www.ztm.waw.pl.

Po wyczerpaniu drogi reklamacji u przewoźnika / organizatora transportu skargi i wnioski można składać do:
Urzędu Transportu Kolejowego,
Al. Jerozolimskie 134,
02-305 Warszawa
oraz pod numerem infolinii:
801 044 080 lub 22 460 40 80
i na adres e-mail: pasazer@utk.gov.pl.

 
 
 

Masz pytania? Zadzwoń na infolinię (24h/dobę)

19 115

Koszt połączenia z numerem specjalnym 19 115 jest zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej