Szybka Kolej Miejska w Warszawie

W trosce o osoby mające trudności w obsłudze strony przygotowaliśmy kilka ułatwień.
W każdej chwili możesz wywołać okno z opcjami za pomocą skrótów.

  • Internet Explorer, Chrome oraz Safari - kombinacja klawiszy Alt + litera c.
  • Firefox - kombinacja klawiszy Alt + Shift + litera c

Możesz również powiększać lub pominiejszać stronę, jeśli czcionka jest dla ciebie zbyt mała.

  • Aby powiększyć widok strony oraz litery skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku + .
  • Aby zmniejszyć widok strony skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku - .
  • Aby przywrócić stronę do oryginalnych rozmiarów skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz cyfry 0.

Możesz również zmienić kontrast strony. Skorzystaj z przycisków poniżej.



Możesz przełączyć się na tekstową wersję strony.

You are here > Home > News > SKM Warszawa w aplikacji Mobilny Pasażer

« back

News  /   27 lutego 2018
Author  /  administrator

SKM Warszawa w aplikacji Mobilny Pasażer

Od 1 marca br. informacje o utrudnieniach, opóźnieniach i zmianach w ruchu pociągów SKM będą przekazywane za pośrednictwem nowej, bezpłatnej aplikacji "Mobilny Pasażer".

SKM Warszawa w aplikacji Mobilny Pasażer

Firma SISMS sp. z o.o. z którą współpracujemy od 2017 roku, stworzyła narzędzie przekazujące na bieżąco wiadomości zgodnie z ustawieniami wskazanymi przez Pasażera, czyli na wybranych odcinkach, o wyznaczonych godzinach i we wskazanych dniach tygodnia. Aplikacja na smartfony korzysta z informacji pochodzących z systemu SEPE (System Ewidencji Pracy Eksploatacyjnej), którego właścicielem jest zarządca infrastruktury, spółka PKP Polskie Linie Kolejowe.

"Mobilny Pasażer" oprócz automatycznego powiadamiania o opóźnieniach, umożliwia przesyłanie szerokiego zakresu informacji m.in. o utrudnieniach, zmianach w rozkładzie jazdy i innych kwestiach dotyczących działalności naszej firmy.

Regulamin usługi znajduje się na stronie internetowej mobilnypasazer.pl

Użytkownicy dotychczasowej aplikacji „Komunikator iSMS”, którzy nie pobiorą „Mobilnego Pasażera”, od 1 marca br. nie będą już otrzymywać powiadomień.

Pasażerów, którzy chcą korzystać tylko z serwisu SMS informujemy, że dotychczasowy system powiadamiania pozostaje bez zmian.

 

Mobilny Pasażer

 
 
 

Do you have a question? Call ZTM support (open 24 h)

19 115

Koszt połączenia z numerem specjalnym 19 115 jest zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej

Tłumacz migowy Kontakt z tłumaczem migowym online - kliknij aby skorzystać »