Szybka Kolej Miejska w Warszawie

W trosce o osoby mające trudności w obsłudze strony przygotowaliśmy kilka ułatwień.
W każdej chwili możesz wywołać okno z opcjami za pomocą skrótów.

  • Internet Explorer, Chrome oraz Safari - kombinacja klawiszy Alt + litera c.
  • Firefox - kombinacja klawiszy Alt + Shift + litera c

Możesz również powiększać lub pominiejszać stronę, jeśli czcionka jest dla ciebie zbyt mała.

  • Aby powiększyć widok strony oraz litery skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku + .
  • Aby zmniejszyć widok strony skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku - .
  • Aby przywrócić stronę do oryginalnych rozmiarów skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz cyfry 0.

Możesz również zmienić kontrast strony. Skorzystaj z przycisków poniżej.



Możesz przełączyć się na tekstową wersję strony.

Jesteś tutaj > Strona główna > Aktualności > Ruszył projekt usprawniający komunikację między mieszkańcami a stołecznym samorządem

« powrót

Aktualności  /   6 listopada 2013
Autor  /  Redaktor

Ruszył projekt usprawniający komunikację między mieszkańcami a stołecznym samorządem

Ruszył projekt usprawniający komunikację między mieszkańcami a stołecznym samorządem. Warszawiacy mają do dyspozycji kilka kanałów komunikacji , wszystko to 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Pomieszczenie infolinii

Jest to nowoczesny system komunikacji z mieszkańcami i pierwszy na taką skalę projekt w Polsce. Takie centra działają już z powodzeniem w innych dużych miastach Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych; np. w Berlinie, Londynie czy Nowym Jorku. - Zachęcamy mieszkańców do kontaktu z centrum za pośrednictwem wszystkich kanałów: infolinii 19115, portalu internetowego www.warszawa19115.pl, aplikacji mobilnej, a także poczty elektronicznej, faksu i chatu – powiedziała prezydent m.st Warszawy Hanna Gronkiewicz – Waltz. - Jest to system, który będzie cały czas usprawniany i unowocześniany poprzez dodawanie nowych funkcjonalności.


KONTAKT DLA MIESZKAŃCA – CAŁĄ DOBĘ, 7 DNI W TYGODNIU

Projekt Warszawa 19115 to wspólne centrum kontaktu Urzędu Miasta, urzędów dzielnic i miejskich jednostek. Jego celem jest usprawnienie i uproszczenie komunikacji między mieszkańcami i warszawskim samorządem. Do dyspozycji mieszkańców każdego dnia jest zespół konsultantów (obecnie około 40 osób), którego zadaniem jest przyjmowanie i dystrybuowanie do odpowiednich komórek merytorycznych zgłaszanych spraw. Warszawa 19115 to kilka różnych kanałów komunikacji: przede wszystkim numer infolinii - 19115, samoobsługowy portal internetowy: www.warszawa19115.pl, aplikacja mobilna, a także poczta elektroniczna, faks i chat. Usługi Warszawa 19115 będą dostępne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Ich odbiorcą będą głównie mieszkańcy i stołeczni przedsiębiorcy, ale dotyczy to wszystkich - w tym także turystów i obcokrajowców.


TWOJE SPRAWY POD JEDNYM NUMEREM

Warszawa 19115 to przede wszystkim jeden, wspólny dla całego miasta numer telefonu, za pośrednictwem którego mieszkańcy będą mogli uzyskać informację na temat funkcjonowania Urzędu Miasta i miejskich jednostek, usług (procedur i etapów realizacji spraw), planowanych wydarzeń, organizacji imprez kulturalnych czy remontów. Pod numerem 19115 będzie można także zgłosić każdą sprawę wymagającą interwencji administracji miejskiej (np. dziura w chodniku, nielegalne wysypisko śmieci czy błąkające się zwierzę) - z wyjątkiem interwencji związanych z bezpośrednim zagrożeniem życia, które obsługiwane są przez numer alarmowy 112. 



OPTYMALIZACJA DZIĘKI MIESZKAŃCOM

Czekamy na opinie mieszkańców o funkcjonowaniu projektu, w tym jakości obsługi, oceny portalu i aplikacji pod kątem ich łatwości w obsłudze oraz przyjazności dla użytkowników. Uwagi można zgłaszać za pomocą:

  • portalu internetowego w zakładce Opinie o portalu
  • aplikacji mobilnej Uwagi do aplikacji

i oczywiście numeru tel. 19115.



Zachęcamy też do zgłaszania uwag i pomysłów dotyczących funkcjonowania miasta; w tym celu na portalu i w aplikacji znajduje się specjalna zakładka - Zmieniamy Warszawę.

powiązana galeria

  • Baner projektu Warszawa 19115 na Pałacu Kultury
 
 
 

Masz pytania? Zwróć się do Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115 (24/7)

(22) 19 115

Koszt połączenia z numerem specjalnym (22) 19 115 jest zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej