Szybka Kolej Miejska w Warszawie

W trosce o osoby mające trudności w obsłudze strony przygotowaliśmy kilka ułatwień.
W każdej chwili możesz wywołać okno z opcjami za pomocą skrótów.

  • Internet Explorer, Chrome oraz Safari - kombinacja klawiszy Alt + litera c.
  • Firefox - kombinacja klawiszy Alt + Shift + litera c

Możesz również powiększać lub pominiejszać stronę, jeśli czcionka jest dla ciebie zbyt mała.

  • Aby powiększyć widok strony oraz litery skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku + .
  • Aby zmniejszyć widok strony skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku - .
  • Aby przywrócić stronę do oryginalnych rozmiarów skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz cyfry 0.

Możesz również zmienić kontrast strony. Skorzystaj z przycisków poniżej.



Możesz przełączyć się na tekstową wersję strony.

Jesteś tutaj > Strona główna > Aktualności > Przed laty,John Kennedy 15 marca 1962 r. w Kongresie Stanów Zjednoczonych sformułował cztery prawa konsumentów: do informacji, wyboru, bezpieczeństwa, reprezentacji. W rocznicę tego przemówienia obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta.

« powrót

Aktualności  /   15 marca 2013
Autor  /  Redaktor

Przed laty,John Kennedy 15 marca 1962 r. w Kongresie Stanów Zjednoczonych sformułował cztery prawa konsumentów: do informacji, wyboru, bezpieczeństwa, reprezentacji. W rocznicę tego przemówienia obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta.

Przed laty,John Kennedy 15 marca 1962 r. w Kongresie Stanów Zjednoczonych sformułował cztery prawa konsumentów: do informacji, wyboru, bezpieczeństwa, reprezentacji. W rocznicę tego przemówienia obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta.


Przewożąc rocznie blisko 17 miliona pasażerów Szybka Kolej Miejska we wszystkich swoich działaniach, stara się respektować ich prawa do informacji, do wyboru, do reprezentacji i  do bezpieczeństwa.

Każdego dnia z podróży SKM korzysta ponad 55 tysięcy osób. Do ich dyspozycji są 32 pojazdy. Są to najnowocześniejsze pociągi w Polsce, których średni wiek oscyluje w graniach 2 lat. EZT kursują na 4 trasach. Nasi pasażerowie wybierają SKM, ale mogą po aglomeracji podróżować także innymi środkami komunikacji miejskiej: autobusami, tramwajami, metrem.

Pasażerowie – konsumenci mogą korzystać z wielu udogodnień: Warszawskiej Karty Miejskiej, Wspólnego Biletu, możliwości płacenia za bilet przez komórkę oraz  biletomatów.

SKM  dba również o informację i reprezentację.

Pasażerowie mają do dyspozycji Infolinię ZTM, która  przez 24 godziny informuje także o rozkładach jazdy Szybkiej Kolei Miejskiej oraz jej trasach. Mogą zajrzeć na stronę internetową SKM. Załoga SKM spotyka się ze swoimi klientami podczas Dni Transportu Publicznego, organizowanych już od 11 lat. SKM dba o bezpieczeństwo pasażerów. W pojazdach jest instalowany monitoring. Firma współpracuje, w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnych, z policją i strażą miejską.


W Polsce Światowy Dzień Konsumenta  obchodzony  jest od 2000 r.

Autorem zdjęcia jest Ryszard Kłos, na co dzień pracownik Szybkiej Kolei Miejskiej. 

 
 
 

Masz pytania? Zwróć się do Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115 (24/7)

(22) 19 115

Koszt połączenia z numerem specjalnym (22) 19 115 jest zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej

Tłumacz migowy Kontakt z tłumaczem migowym online - kliknij aby skorzystać »